Veel gestelde vragen (FAQ’s)

  • Ik wil mijn reservering annuleren:
    Er kunnen allerlei redenen zijn waardoor u uw reservering wilt annuleren. Voor een annulering vanwege persoonlijke omstandigheden vragen we u eerst uw huidige reisverzekering of annuleringsverzekering te raadplegen. Vaak al worden eventuele kosten die u heeft gemaakt (deels) vergoed door de verzekeringsmaatschappij.
    Daarnaast hebben wij een aantal annuleringsvoorwaarden die van toepassing zijn bij een annulering. In het kort houden deze voorwaarden het volgende in:
    Op basis van onderstaande tabel wordt uw annulering administratief verwerkt.
    Het percentage van de annuleringskosten wordt berekend op de accommodatiekosten. Daarnaast betaalt u de administratiekosten.
    Percentage annuleringskosten en aantal dagen voor aankomstdatum
    25 %    ___ 31 dagen
    50 %    ___ 14 dagen
    75 %    ___   7 dagen
    100%   ___   0 dagen
    Mocht u verder vragen hebben, neemt u dan gerust contact op met het Team Reserveringen (telefoonnummer:  +31 (0) 6 230 05 280 of reserveren@deschoonewaardin.nl ).
  • Ik wil mijn boekingsperiode wijzigen:
    Het is mogelijk dat u de periode van uw boeking wilt wijzigen. Om dit te doen vragen we u contact op te nemen met het Team Reserveringen. Samen met u kijken zij naar de beschikbaarheid in een andere periode. Bij het wijzigen van uw verblijfsperiode
    binnen twee weken voor de oorspronkelijke aankomstdatum geldt dat dit als een nieuwe reservering wordt ingeboekt. We brengen in dit geval € 7,50 administratiekosten in rekening. Als er geen voldoende beschikbaarheid is voor de aanpassing geldt dat er geen geld
    wordt teruggeven. Bij eerder vertrek of latere aankomst wordt geen geld retour gegeven.
  • Ik kan geen reservering maken voor volgend jaar:
    Online kunt u via ons reserveringssysteem per 1 januari van het volgend jaar reservering plaatsen. Als u lid bent van onze vereniging kunt u voor 1 januari via ons e-mailadres: reserveren@deschoonewaardin.nl een reservering plaatsen. Zorg dat u hierbij uw NAW-gegevens, de periode van uw verblijf, het type (plus de afmeting) van uw kampeermiddel aan ons doorgeeft. U ontvangt een bevestiging van de optie voor volgend seizoen. Begin januari van het komende jaar ontvangt u de officiële bevestiging per e-mail. Bent u geen lid van onze vereniging dan kunt per 1 januari zelf online uw reservering boeken. Uiteraard bent u ook van harte welkom ons een e- mail te sturen. Dan zorgen wij dat uw reservering wordt geplaatst.
  • Hoe werkt de “GOED WEER GARANTIE”?
  • Goed Weer Garantie is van toepassing in het voorseizoen (6 April t/m 31 mei’24)
  • Reserveringsperiode is minimaal 2/3 e deel in het voorseizoen. Alleen dan geldt de Goed Weer Garantie.
  • Alleen voor gasten die al aanwezig zijn op de camping en vanwege het slechte weer hun vakantie afbreken. (Indien men net van te voren belt en periode wilt aanpassen zie wijzigen periode).
  • Zodra de u als gast het weer als te slecht ervaart kunt u een aanspraak maken op deze garantie.
  • De garantie gaat in op het moment dat u er aanspraak op maakt bij het Team Reserveringen.
  • De garantie geldt voor de resterende, van tevoren gereserveerde en betaalde overnachtingen.
  • Met onze Goed Weer Garantie ontvangt u een voucher.
  • De garantie is ook van toepassing op het Hemelvaart-Pinksteren (HePi) arrangement.
  • De resterende overnachtingen dienen binnen het huidige seizoen worden opgemaakt.
  • Bij voorzetting van een boeking in het hoogseizoen, betaalt u het verschil (tarief hoogseizoen) bij.
  • U ontvangt geen geld retour.
  • Van de garantie kan u eenmaal gebruik maken.
  • De garantie geldt alleen als er nog plaats is. Vol = vol.
  • Administratiekosten bij meerdere reserveringen:
    We hanteren € 7,50 administratiekosten per reserveringsperiode.
  • Ik wil een voucher verzilveren
    Bij het verzilveren van een voucher kunt u online zelf uw vouchernummer invoeren bij het reserveren. Mocht dit niet (goed) lukken neem dan contact op met het Team Reserveringen.
  • Ik kan de gehele verblijfsperiode niet selecteren bij online boeken.
    Het kan zijn dat u zelf online uw gehele verblijfsperiode niet kunt boeken. Dit, ondanks u ziet dat in de vakjes in de boekingskalender groen zijn. Het kan zijn dat uw geselecteerde periode wel beschikbaar is, maar verdeeld over meerdere plaatsen.
    Neem in dit geval altijd contact op met het Team Reserveringen.
  • Is de gehele camping rolstoelvriendelijk
    Het terrein en de horeca is rolstoelvriendelijk.
    Na realisering van de nieuwbouw eind 2024 zal in het komende seizoen 2025 de volledige camping, inclusief sanitair, ook rolstoelvriendelijk zijn.